2. Для диференцац близьких, проте вдмнних понять «творчсть» та «креативнсть».
1. Щоб привернути увагу педагогв до ц лн розвитку, яка була вдсутня в попереднх програмах, але дуже актуальна сьогодн.
Причини, з яких креативнсть видлено як окрему лню розвитку:
Вчинок – основна особистсна форма, одиниця поведнки дитини, акт морального самовизначення. Вн пов'язаний з творчим вибором юною особистстю цлей та засобв сво поведнки, планв дй, свдомих намрв, прогнозом результатв, х соцальною прийнятнстю. Творчсть вчинок – саме т вимри, як засвдчують поступ дитини на шляху особистсного зростання.
У новй Базовй програм розвитку дитини дошкльного вку «Я у свт» одною з проритетних лнй розвитку заявлено креативнсть. Серед багатьох педагогчних проблем снували й снуватимуть свого роду вершинн, так, що пронизують усе життя дошкльника. До них, зокрема, належать проблема творчост, креативност, життя як творчого сходження до свого найвищого «Я». першорядними компонентами творчого процесу прояви дошкльником оригнального, нтутивного, непередбачуваного, мимовльного, неусвдомлюваного, мпульсивного; другорядними – прояви логчного, рефлексивного, довльного, вмотивованого, усвдомленого. ґднсть закладеного природою та прижиттво набутого дитиною – база для розвитку творчого потенцалу. Якщо дошкльник творчо ставиться до всх сторн життя, вн наповню кожний його момент вчинковим змстом.
Робота над обласною проблемою
Запам'ятати на цьому комп'ютер
Нкополь. КДНЗ 40 - Виховна робота
Комментариев нет:
Отправить комментарий